Viimeinen päivä lunastaa 20€ pakaratreeniohjelma!

Ciao bellas!

Tänään pakaratreeniohjelmani Booty Camp Special Edition, eli ystävien kesken BCSE, on ollut markkinoilla tasan 3 viikkoa ja vastaanotto on ollut MAHTAVAA!

Close-up of young sporty woman is siting on mat with equipment at home.

Olen koko valmentajan urani panostanut vain henkilökohtaiseen yksilövalmennukseen, viettänyt useita tunteja jokaisen valmennettavan treeniohjelmaa alusta asti koostaen ja miettien, miten se olisi mahdollisimman mielenkiintoinen. Vuosi vuodelta olen saanut enemmän ideoita treeniin ja löytänyt oman tyylini. Pidän ohjelmista, joissa on paljon pakaraa, kehittävää yläkroppatreeniä unohtamatta, räjähtävyyttä ja sykettä – monipuolisesti!

IMG_4561

Olen aina käyttänyt pidemmän-ajan.valmennettavieni kanssa paljon aikaa tekniikkaoppiin, myös variaatioissa. Valmennettavat ansaitsevat rahansa kovalla työllä ja olen aina halunnut olla jokaisen euron arvoinen, auttaa ja opastaa parhaani mukaan. Minulle on tärkeää, että valmennettavani oppivat ymmärtämään, että samaa lihasta / liikettä voi treenata useammalla eri menetelmällä ja välineellä, jolloin oman kuntosalin ruuhka-aikana treenaaminen helpottuu huomattavasti. Haluan antaa nyt myös yksittäisen ohjelman ostaneille mahdollisimman paljon tekniikkavinkkejä, joten kuvasimme useamman työpäivän verran videomateriaalia BCSE:tä varten.

BCSE ei olekaan pelkkä treeniohjelma, vaan valtava tietopaketti! Ohjelma sisältää 4 treeniä, noin 30 liikettä ja yli 40 variaatiota!

”Tuhannet kiitokset! Ei vitsi miten herkullisia liikkeitä.”

”Näyttää kyllä erittäin hapokkaalta näin ensivilkaisulta :) Ja tosi priimaa noi tekniikkavideot! Tyhmempikin tajuaa:D”

”Olipas se ohjelma! Selasin läpi ja katsoin videot. Reidet ja takamus huusi jo siinä hoosiannaa :D”

Lisää palautteita ja vastauksia usein kysttyihin kysymyksiin edellisessä postauksessani täällä.

Tänään on tosiaan VIIMEINEN PÄIVÄ kun BCSE:n saa -30% alennuksella hintaan 20€! Kunnon kuvauksen ohjelmasta videotrailereineen voit lukea alkuperäisestä postaukseni BOOTY CAMP® SPECIAL EDITION!

TILAUKSET MEILITSE: renvall@boostfactory.fi

Kiitos kaikille ohjelman ostaneille, jotka ensinnäkin panostatte itseenne ja siinä lomassa tuette suomalaista pienyrittäjää ♥

/Aku

Instagram: @aurorarenvall
Facebookista tai Bloglovinista saat uusimmat päivitykseni kätevästi. Bloglovinista voi myös tilata uudet postaukset omaan sähköpostiin.

BOOTY (1)

5 vinkkiä dieettaamiseen

1. LAIHDUTA FIKSUSTI

Liityin jokin aikaa sitten suureen facebookryhmään, jossa on 11 000+ jäsentä, nimeltä laihdutus / painonhallinta. Kommentoin siellä aina välillä omia mielipiteitäni eri juttuihin auttaakseni. Aika usein tulee huudeltua ihan tyhjään metsään. Viimeeksi joku kysyi, että ”Voiko kasvoista polttaa rasvaa treenaamalla kasvojen lihaksia?”. Vastasin, että ”Rasva ei valitettavasti pala siitä kohtaa mitä treenaa. Kasvot sulaa kyllä tasaisesti muun kropan mukana. Siellä missä rasvaa on eniten kertyneenä, siellä sitä on myös viimeisenä juuri tuon tasaisen sulamisen seurauksena”. Tähän ei kuitenkaan tyydytty vaan todettiin useamman ideaa puoltavan kommentin päätteeksi, että ”Ei siitä mitään haittaakaan ole!”.

Minusta on niin ikävää nähdä kun ihmiset hukkaavat aikaansa. Sen kasvojumppa-ajan voisi ihan hyvin käyttää foodpreppiin tai vaikka nopeaan HIiT treeniin, josta oikeasti on hyötyä, sille naamallekin.

ZFIQC5CZRP

Samassa ryhmässä ja eri foorumeilla hehkutetaan myös Cambridge ja Nutrilett dieettejä. Ei mitään järkeä ja kallistakin vielä. Varsinkin jos tuollaisella höttöravinnolla, patukoilla ja pussikeitoilla lähtee treenaamaan kovaa – voi sanoa heippa lihaksille. Pitää muistaa, että niiden tuotteiden takana on miljoonabisness ja se bisnes hyödyntää helppoa ratkaisua hakevia tietämättömiä ihmisiä. Muutenkin minusta on tärkeää, että dieettiravinto on samaa ravintoa kuin arki/ylläpitoravinto, jolloin sen arkiruokarutiinin luominen on 100 kertaa helpompaa. Moni kokee apteekista ostetun Nutrilett starttipakkauksen helpoksi tavaksi aloittaa dieetti. Onko se niin vaikeaa kävellä kauppaan ja ostaa jauhelihaa, perunaa, kaurapuuroa, kurkkua, salaattia, oliiviöljyä, kananmunia ja mansikoita? Ei se vessapaperi ja hammastahnakaan puussa kasva, että pakko sinne on kuitenkin mennä. Perspective, yes?

Jos ravitsemustieto ja/tai treenaaminen on uutta tai muuten vaan utopiaa, ota yhteyttä sinut yksilönä huomioivaan personal traineriin, jolla on hyviä suosituksia. Ketjusaleilla PT-palvelut ovat usein tosi kalliita ja PT.t itse aivan alipalkattuja, minkä seurauksena motivaatiota panostaa 100% ei varmasti aina löydy. Moni myy myös pelkkää treeniohjelmaa painonpudottajalle lupauksilla, kuten ”tällä laihdut”, ilman keskustelua ruokavaliosta. Ulkopuolinen PT ei tietenkään ole takuu itsessään hyvästä palvelusta. Muistakaa kysyä miksi asioita tehdään jos niitä ei suoraan kerrota, näin saatte rahoillenne kunnolla vastinetta ja pärjäätte pikemmin omillanne :)

2. VALMISTAUDU & SITOUDU

Aina ei ole hyvä aika dieetata. Normaalipainoisena tikkiä tavoitellessa dieettaaminen on suositeltavaa kun sen aikana elämä tuntuu kivemmalta, eikä stressaavammalta / raskaammalta. Dieetin voi myös hyvillä mielin keskeyttää jos se on siinä tilanteessa paras ratkaisu. Dieettaaminen tehdään tässä tapauksessa kuitenkin vaan omasta halusta, ei niinkään tarpeesta laihtua. Lue lisää postauksestani SINULLE, JOKA OLET NORMAALIPAINOINEN JA HALUAT SILTI LAIHTUA

Jos kyseessä on selvä ylipaino neuvoni on eri: aina on hyvä aika parantaa terveyttä. Kaikkea ei tarvitse antaa jos se ei sovi elämäntilanteeseen, mutta eteenpäin on hyvä päästä päivä kerrallaan. Tee päätös parantaa elämänlaatuasi ja pysy siinä. Realistiset tavoitteet ja terveet elämäntapamuutokset niitä kohti ovat kaiken A ja O. Lue lisää postauksestani SINULLE, JOKA KOET EPÄONNISTUVASI KERTA TOISENSA JÄLKEEN

3. Tunnista OIKEA nälkä.

Onko syöminen energiatarpeen täyttämistä vai ajanvietettä?

Why+i+m+fat_ad1943_50537684. NAUTI

Dieettiruoan ei tarvitse olla tylsää ja kuivaa. Itse syön aika vähän perus bodaaja-annosta, eli kanaa ja riisiä. Kun sitä joskus kerran kahdessa kuussa syön, siitä tulee niin paljon parempaa kun mukaan laittaa vaikka ihan vaan korianteria. Kasvispuolenkaan ei tarvitse olla parsakaalia. Tässä annos tältä viikolta, jossa kanaa, riisiä, tofua, korianteria, fenkolia, limeä, chiliä, iknkivääriä ja soijaa. Inspiraatio on lempiravintolastani Farangista!

FullSizeRender (16) FullSizeRender (17)

Jos ei kuitenkaan jaksa nähdä mitään vaivaa, ei ole pakko! Jos haluaa mennä siitä mistä aita on matalin, sen kun tekee vaan jotain helpoksi ja nopeaksi todettua dieettiruokaa. Kyllä se voi olla ’vaan polttoainettakin’.

Jos on usean kuukauden dieetti kyseessä, olen aina ollut messissä jos valmennettava haluaa luvan syödä vapaasti jonkin vuosipäiväillallisen tai vastaavan. Tottakai! Sekin on hyvä vaan suunnitella etukäteen, varsinkin jos tiukka ruokakuri on muutenkin vaikeaa. Se yksi maltillinen illallinen vaikuta mihinkään, mutta jos sitä pikkuhiljaa alkaa antamaan itselle lupia eri tilaisuuksiin ja pikkujuttuihin, ne miinuskalorit kuroutuu umpeen yllättävän nopeasti ja tulostahti heikkenee valtavasti, vaikka oltaisiin kuitenkin vähän vielä miinuksen puolella, mutta ei niin paljon kun oltiin suunniteltu. Suunnitelmallisuus kehiin ja tavoitteet mielessä eteenpäin.

5. ALKOHOLI

Alkoholilla juhliminen on eri asia, se vaikuttaa heti negatiivisesti rasvanpolttoon. Niin kauan kun kehossasi on yhtään sen tunnistamia myrkkyjä, kuten alkoholi, rasvanpolttoprosessi lakkaa välittömästi. Kehon on keskitettävä kaikki energia myrkystä eroon pääsemiseen. Isomman daruden koittaessa rasvanpoltto voi lakata jopa VIIKOKSI.

photo-1444728399417-08d2aa39e6f4 photo-1429962714451-bb934ecdc4ec

Erittäin huomioitavaa on myös se, että ketoosidieetillä (todella vähähiilihydraattisella) alkoholin nauttiminen voi johtaa jopa kuolemaan, eli sen kanssa ei pidä leikkiä yhtään.

Itsehän nuorempana, kun aloitin salitreenit, luulin jotain dieettaavani. En edes muista mitä arkiruokia söin silloin, mutta herkut ainakin jätin kokonaan tämän ”dieetin” ajaksi. Olisikohan se kestänyt jotain puoli vuotta? Viikonloppubileiden alkoholista en kuitenkaan luopunut. Se oli jotenkin ihan absurdia, että sen jättäisi pois. Bilettäminen on silloin niin tärkeää, enkä selvästikään silloin tiennyt mistään mitään :D Olkaa fiksumpia!

Toivottavasti näistä oli teille hyötyä :)

Jos rankka jenkkityylinen treeni hyvillä tekniikkavideoilla kiinnostaa, lue lisää alkuperäisestä postauksestani BOOTY CAMP® SPECIAL EDITION!

BCSE on saanut ihan mahtavaa palautetta, mitä voit lukaista edellisestä postauksestani USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ JA FIILIKSIÄ BOOTYTREENISTÄ

TILAUKSET MEILITSE: renvall@boostfactory.fi

Kiitos kaikille ohjelman ostaneille, jotka ensinnäkin panostatte itseenne ja siinä lomassa tuette suomalaista pienyrittäjää ♥

/Aku

Instagram: @aurorarenvall
Facebookista tai Bloglovinista saat uusimmat päivitykseni kätevästi. Bloglovinista voi myös tilata uudet postaukset omaan sähköpostiin.

BOOTY (2)