Booty Campillä vielä 2 paikkaa vapaana!

Ciao Bellas!

Viimeisen viikon aikana on taas ollut paljon juttua – mistäs muusta kuin pakaroista. Mun lukijoille tämä on onneksi aika tuttu aihe, eli seuraavat kuvat ja treeniehdotukset ovat toivottavasti ihan mukavaa katseltavaa ja luettavaa. Itse ainakin revin näistä tämän viikon treenimotivaatiot:
excellent-butt2-e1332878219243-300x291eva21925351_1561607340730519_40056040_n

Booty Campin iltaryhmät ovat nyt täynnä, mutta torstai-aamun pakaratreeniryhmään mahtuu vielä! 12 viikkoa pelkkää pakara- ja jalkatreeniä huipussa porukassa! Tässä aikataulu:

©BOOTY CAMP 12 WEEKS / TO AAMU
viikko 36: treenit torstai 08.00-09.00
viikko 37: treenit torstai 08.00-09.00
viikko 38: treenit torstai 08.00-09.00
viikko 39: treenit torstai 08.00-09.00
viikko 40: vapaa
viikko 41: treenit torstai 08.00-09.00
viikko 42: treenit torstai 08.00-09.00
viikko 43: treenit torstai 08.00-09.00
viikko 44: treenit torstai 08.00-09.00
viikko 45: vapaa
viikko 46: treenit torstai 08.00-09.00
viikko 47: treenit torstai 08.00-09.00
viikko 48: treenit torstai 08.00-09.00
viikko 49: treenit torstai 08.00-09.00

Treenit suoritetaan Kalasataman EasyFitillä 4 hengen valmennusryhmissä.
12 viikon Booty Campin hinta on 450€ sis. alv 24% (kuntosalikulut sisältyvät hintaan).

Ilmoittautumiset ja tiedustelut: [email protected]
Lisätietoa campistä alkuperäisessä postauksessa täällä: fitnessaku.fitfashion.fi/bc2014syksy

Camp alkaa tasan 2 viikon kuluttua, joten pikaisella ilmoittautumisella kerkeää vielä mukaan polttamaan kesän jätskit pois ja pyöristämään pakarat back in shape!

Viikko sitten sain iloisia uutisia PRH:lta (patentti ja rekisterihallitus), omistan nyt ”Booty Camp” nimen käyttöoikeudet Suomessa! Wuhuu!Untitled-1 copy

P.S Tällä kertaa campillä tullaan käyttämään supertehokkaita nilkkapainoja, kiitos BoomBodyn!
Tietysti vanhaan tuttuun tyyliin repertuaariin kuuluu myös yli 20 eri kyykkytekniikkaa, prässiä, potkuja, sprinttejä, nostoja, vetoja u name it! Todella todella todella loistava tilaisuus oppia kymmenien liikkeiden tekniikat tulevaisuuden omatoimisia alakroppatreenejä varten!confira_treino_gluteo584522-Exercicios-para-levantar-o-bumbum-1Nilkapaino 7,5kg

Tervetuloa mukaan iloiseen BC-perheeseen :)!
/Akukuva (2)

 

Aku

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta