Namiruokaa!

Nyt alkaa tää tauti hellittämään, muuttunut sellaiseksi finaaliyskäksi, u know? Ihan kiva, että tuli jouluksi paremp olo :)

Mulla on nyt jouluna valkun lupa syödä muutakin kuin ohjelman mukaan. Mitään övereitä ei kuitenkaan takuulla tule, ihanan rento fiilis siitä. Selvää kasvua tapahtunut omassa suhtautumisessa ruokaan tän syksyn ja talven aikana. Enää ei ole tarvetta tunkea napaa täyteen yhtään mitään. Arvostan hyvää olo paljon enemmän. Omat polttaritkin on tulossa alkuvuodesta ja niitäkin varten olen ohjeistanut mimmejä panostamaan muuhun kuin mättöön ja viinaan. Niin ja strippareihin. Mä en todellakaan kaipaa ketään heiluttamaan kaluaan mun naamaan :D! Nyt kun oon ollut ilman isoja määriä alkoholia jo pari vuotta niin jos juon 3 enemmän kuin kolme lasia mulle tulee heti paha olo ja koko ilta menee pilalle. Haluun nauttia polttareista ja juoda pari jotain erikoisdrinksua :) On kyllä ajat muuttuneet siitä kun olin 17-21v :D

Aaaanyway, halusin nyt tässä koko kansan mättöjuhlan alkaessa jakaa kanssanne mun lemppari herkkuja! Normiruokaa, mutta herkullista ja super terveellistä.

First lesitiinirakeet! Lesitiinirakeita saa ainakin Life myymälöiden jääkapeista, helppo löytää. 5-10g lesitiinä puuron tai Skyrin päälle, meganam! 10g lesitiiniä vastaa esim 10g kookosöljyä = hyvää rasvaa, joka jeesaa mm. painonpudotuksessa ;) TRY IT! Rakastan mun aamu ja iltapuuroa ja petyn aina kun se loppuu kulhosta :(unnamedToinen vanha kunnon lemppari on tietty prodepannarit! Banaani + valkuaisia :) Kipeenä ihan megahyvä herkutteluhetki syödä näitä!unnamed (1)

Sitten haluan jakaa teidän kanssa ihan loistolöydön. Pirkka & Rainbow salaattijustokuutiot 3-5% ravss ja 19g proteiinia! Samat ravintparvot kuin raejuustolla ja fetalla :) Fetan näköistä, mutta vähän eri makuista. Mmm-mm-mmmm! Lautasella myös ite tehtyjä ranuja (joista en vieläkään ole saanut aikaiseksi tehdä kunnon step by step reseptiä teille, sorry!) ja Lassen itse savustamaa lohta <3unnamed (9)Yksi mun suosikeista on parsakaalipyree!

-keitä parsakaalit ja pari porkkanaa
-sekoita blenderissä, lisää ihan vähän vettä, jotta pyörii

Helppoa!unnamed (6) unnamed (5) unnamed (4) unnamed (7) unnamed (10)Ei ehkä jauhelihan kanssa mikään maailman hehkein annos ulkonäöllisesti, mutta hyvää silti!

Häädieetti on ollut maltillinen ja mukava. Huomenna aamulla laitan joulun kunniaksi vähän kuntokuvia motivoimaan kaikkia pitämään tähtitortut ja muut jouluherkut kohtuuksissa ;)

/Aku

Aku

7 vastausta artikkeliin “Namiruokaa!”

    • Vähän proteiini&hiilaritarpeesta riippuen:

      0,5-2 kpl banaania
      2-6 kpl kananmunaa, joista 0-2 kpl keltuaista (muut keltuaiset roskiin)
      ..joskus korvaan puolet munista puolikkaalla mitalla prodejauhetta
      0-50g täysjyväkaurahiutaleita

      -> blenderiin ja pannulle, jossa paistan kookosöjyssä (pari tippaa)
      Lopputuloksen kannalta noilla mitoilla ei ole mitään väliä mun mielestä, kunhan on munaa ja banaania :D
      Paistan aina sellaisessa pannussa, joka on pienien lettujen paistamista varten. Yhdellä pannulla saa samaan aikaan 4 pientä pannukakkua/lettua.

  1. Jeee kuntokuvia!!:) Oon odottanut niitä jo kauan;) Ihanaa että alat olla terve! Joko olet kokeillut lesitiiniä smoothiessa? Itse laitan päivittäin blenderiin proteiinijauhetta, lesitiiniä ja marjoja ja vettä. Suosikkimakuna fitnessgurun mansikka-valkosuklaa. Tulee niiiiiiiin hyvää<3

    • Oon kokeillut nyt ja tykkään kyllä eniten silti niistä ei-survottuna ;) Lesitiinit puuron päällä on mulle vähän niin kuin kuorrute donitsissa :D

    • Jännä juttu! Mä en nimittäin tykkää lesitiinistä sitten taas puuron päällä, pakko sekottaa se kunnolla sekaan :D

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta