Wow, mikä 8 viikon muutos!

Taas on tullut aika hehkuttaa valmennettavan tuloksia!

Neiti X on noudattanut ohjelmiani 8 viikkoa ja huhhuh, mitkä kahdeksannen viikon kuntokuvat sainkaan sähköpostitse! Kaikki tietäävät, ettei jo valmiiksi hoikan naisen ole helppoa hankkiutua eroon niistä viimeisistä rasvoista. Onneksi kovalla duunilla ja määrätietoisella asenteella kaikki on mahdollista!team aku AMAZING 8 weeks eSanoinkuvaamattoman ylpeä valmentaja! Varmasti jännä tieto on myös se, että molemmissa kuvissa paino on sama. Niin ja nälkä ei ole ollut ja ihan normaalia ruokaa syöty, ei edes rasvanpolttajia ;)

Neiti X on urheillut koko elämänsä ja se on hyvä muistaa rasvoja tiputellessa, sillä se mitä sieltä alta paljastuu on pidemmän ajan tulos. Ei noita vatsalihaspalikoita olla kahdeksassa viikossa kasattu, vaan kaivettu esiin.

Ihailtavan kaunis ja atleettinen kroppa! Suosittelen, että Neiti X varaa nyt lennot jonnekin lämpimään ;)

Eläköön treeni ja puhdas ruokavalio, tämä on vasta alkua! This girl’s gonna go far!
/Aku

P.S Jos olet kiinnostunut liittymään valmennustiimiini,
kurkkaa www.boostfactory.fi/personaltraining

Instagram: @aurorarenvall
Facebook: täällä

Aku

24 vastausta artikkeliin “Wow, mikä 8 viikon muutos!”

  1. Huh huh mikä muutos :O Jäätävää! Tollaseen kuntoon kun itsekin pääsis. Kateellisin terveisin :)

  2. Kauniilta näyttää molemmissa. Sopusuhtainen ja kaunis vartalo, selkeesti hyvät geenit vaikka fitneslavoille, jos siis haluaa kilpailla! :) Urheilu ja terveys on kyllä ihania asioita, nautitaan niistä :)

    • Upea muutos ja vain 8:ssa vkossa! Tsemppiä ja tosta on hyvä jatkaa vaikka kisalavoille :)

    • Hyvin sanottu :)! Olen samaa mieltä, että fysiikka riittäisi vaikka mihin. Kisaamaan en kuitenkaan kannusta, koska se vaan on turhaa jos ei ole älytöntä himoa riuduttaa itseään kisamielessä, varsinkin kun voittaja saatetaan valita tunnettavuuden ja hormoonitoiminnan lakkaamisen perusteella.. :/

  3. Upealta näyttää! Ainoa mikä mietityttää, on tuo mainitsemasi sama paino. Jos rasvaa on kerran palanut pois, mitä on tullut tilalle? Kahdeksassa viikossa kun ei ole mahdollista hankkia (varsinkaan noin sporttiseen) kroppaan vaa’assa näkyvää määrää lihasta. Outoa.

    • Wrong. Kyllä nainenkin voi saavuttaa kuukaudessa 0,5kg-0,8kg:n lihasmassan kasvun, aloittelijalla kehitys on tietysti nopeampaa. Ainakin Hulmin tutkimusten mukaan. Tässäkin ollut kuitenkin 2kk aikaa ja jos harjoittelu on ollut intensiivistä, niin miksi ei mahdollista? Toki treenin täytyy olla lihasmassan kasvatukseen tähtävää, eli satujumppaa ei lasketa. Paljon on myös kiinni lahjakkuudesta, joillekkin lihas tarttuu geneettisistä syistä paremmin kuin toisille.

  4. Onko tässä tehty sitten intensiivisempää treeniä? Kalorimäärää laskettu/nostettu? Olen itse ehkä vähän laihemmassa ja lihaksittomammassa kunnossa kuin alkutilanteen kuva. Olisi kiva kokeilla kiristämistä, jos vatsalihakset tulisivat paremmin näkyviin, nyt näky jo vähän. Mutta mulle ei tuu mieleen muutaku laskee kalorit tosi matalalle (ei järkevää?!), että vähän laihtuis koska olen suht. pieni ihminen, joten on pieni energiankulutus vaikka liikunkin melko paljon. Mut toisaalta kun en oikeen sais laihtuakaan. Paino n. 50 kg ja haluan pitää sen siinä. Pituutta 162. Pitäiskö lisätä vaan treenin tehokkuutta?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 1
Tykkää jutusta